loading...
تفریحی
محمد جواد فرجی پور بازدید : 3 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

جوک جدید


قدیماهرکی روزه نبودبایدمیرفت یه گوشه ای یه چیزی میخوردبقیه نبیننش
.
.
.
.
.الان هرکی روزه ست بایدبره یه گوشه مزاحم غذاخوردن بقیه نشه

فرستنده : M.m


亲爱的用户,只需5000从您的账户中扣除
被拒绝了,因为运气国家银行
你是不是错误的说法比这其他




دقیقا نفهمیدم چی شده ولی مثل اینکه بانک ملی از حساب بروسلی 5000 تومان کسر کرده اونم داره بهشون فحش میده :))

فرستنده : ♥ Reus ♥


کنسرو لوبیا خریدم تو محتویاتش نوشته بود:

سبزی تازه،لوبیا قرمز،گوشت بره تازه و...  

والا بازش که کردم بخش اعظمش آب بوده،یکم سبزی هم

قاطیش بود،چند تا لوبیا قرمز هم توش پیدا کردم!

فک کنم منظورشون از گوشت،عکس گوشت رو قوطی کنسرو

بوده!! والا!!!


MYSTERY :-(((

فرستنده : Mystery


این همه خندوانه جان کند مردمو بخندونه ...
ماه عسل تو همین چند روزه مردمو به فنا داد

فرستنده : ضد غم


جالبه ها
حدود 20 میلیون جوون تو کشور داریم
همشونم که تو اینترنتن
همشونم شکست عشقی خوردن پست غمگین میزارن
فقط موندم همه که شکست عشقی خوردن پس کی خیانت کرده؟
من؟

فرستنده : سالی


دختره نوشته: به من دل نبند!من ازنسل بادم،یکجانمیمانم...!
.
.
.
.
.
.
من به شخصه نظرم رو گوز متمرکزه! بقیه رونمیدونم

فرستنده : مانی پسر بد


کیش و مات چیست ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی که تو تاکسی نشستین و راننده تصمیم میگیره آرمین نصرتی گوش کنه :|

من :|
آرمین نصرتی :)
بابا کرم :(
راننده : در حال دنده عوض کردن کله شو تکون میده!!!!!

فرستنده : *...Razaan...*


برچسب ها جوک , پیا , چوک , sms , خخخ , جووووک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را بیشتر دوست دارید؟
    آیا ایران آلمان را می برد؟
    آیا پرس پولیس قهرمان لیگ 13می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 1,052